טקסט הודעת פורום
6/17/2008 10:05:00 PM
אביב .א.
לא זה ולא זה
נושא:
לא זה ולא זה
תאריך:
6/17/2008 10:05:00 PM
מחבר/ת:
אביב .א.
נראה לי שבסוף שאני אוותר (להתעורר ב5:00 זה לא אני)
נראה לי שאני אעשה אותו בשבת אבל לא בשעות האלו
יש פייר השירוקו הם נחלת העבר :p
חזרה לפורום