טקסט הודעת פורום
| 6/18/2008 6:54:00 PM |
|
נושא: Marzocchi exr race 130mm בולם אויר תאריך: 6/18/2008 6:54:00 PM
מחבר/ת: נירן סלר
אני רוכב על מונגוס OTERO ELITE אני פשוט חייב לשדרג את הבולם המקורי שקבלתי עם האופניים של סאנטור (מעפן) אני רוכב XC או אול מאונטיין טאני דיי אגרסיבי יחסית למתחיל עדיין לא עושה דרופים של יותר ממטר....
|
חזרה לפורום |
|
|