הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2008 10:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ברמן עם תוכן  בשגארד והמעביר הקדמי - עזרה
נושא: בשגארד והמעביר הקדמי - עזרה תאריך: 6/19/2008 10:03:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן

השבוע הכנתי בשגארד (יצא מגניב מאוד) והחלפתי אותו בפלטה הקדמית הגדולה.
עכשיו כמה שאלות:
1. האם צריך לכוון את המעביר הקדמי/שיפטר של המעביר הקדמי כך שלא יעבור יותר לפלטה
הגדולה ?
2. האם יש צורך במוביל שרשרת במצב כזה ?

בברכת לעתיד Drop יותר..
אמיר


חזרה לפורום