נושא: בשגארד והמעביר הקדמי - עזרה תאריך: 6/19/2008 10:03:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן
השבוע הכנתי בשגארד (יצא מגניב מאוד) והחלפתי אותו בפלטה הקדמית הגדולה. עכשיו כמה שאלות: 1. האם צריך לכוון את המעביר הקדמי/שיפטר של המעביר הקדמי כך שלא יעבור יותר לפלטה הגדולה ? 2. האם יש צורך במוביל שרשרת במצב כזה ?
בברכת לעתיד Drop יותר.. אמיר
|