הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2008 10:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן א עם תוכן  לא לגעת
נושא: לא לגעת תאריך: 6/19/2008 10:31:00 AM
מחבר/ת: רומן א

בAVID, כל בלם של AVID שראיתי בפעולה גרם לצרות, נזילות(לא הרבה אבל התופעה קיימת), חוסר פעולה אחרי מאמץ בינוני בגלל התחממות, וראיתי פעם אחת גלגל אחורי שהגיע למצב של כמעת נעול בגלל שהבלם התחמם והגלגל השתחרר אחרי חצי שעה בגלל שהתקרר.
לשימנו אין את הבעיות באלה, שימנו יכול להרעיש במהלך בלימה אבל גם זה נדיר, ממליץ לך על XT 4פיסטונים(אני רוכב איתם) או על סיינת, גם ברקס מעולה.


חזרה לפורום