טקסט הודעת פורום
| 6/19/2008 2:34:00 PM |
|
נושא: כבוד תאריך: 6/19/2008 2:34:00 PM
מחבר/ת: לואי ע
רק סרגיי צריך לקחת בחשבון רכיבה בגביש בין עירוני מאוד מסוכנת במיוחד על השוליים [אקסטרים] והיתי ממליץ לנקות בזהירות רבה במיוחד בכסישי הצפון שהם מאוד צרים וכמעט ואין שוליים סע בזהירות סרגיי :giveFinger: :giveFinger:
|
חזרה לפורום |
|
|