טקסט הודעת פורום
| 6/19/2008 5:34:00 PM |
|
נושא: כן !!!! מפחיד רצך.... תאריך: 6/19/2008 5:34:00 PM
מחבר/ת: סרגיי י.
כן !!!! מפחיד רצך.... לבשתי קסדה ו סמתי את הפנס אדום אחורי, לכחתי מיים ולדרך... אבל קשה רצך לכחלי איזה 4:30 שאות אם לא חמש...
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|