טקסט הודעת פורום
| 6/19/2008 6:11:00 PM |
|
נושא: צריך המלצה תאריך: 6/19/2008 6:11:00 PM
מחבר/ת: nir ja
מישהו יכול להמליץ מניסיון (או לא להמליץ) על אופני GT 3.0 i-drive-5 שנת אמצע 2006..ברקסים הידראולים של שימנו.. גלגלי טיובלס..ובולם אחורח של פוקס.. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|