נושא: שותף לטיול בשביל ישראל הצפוני באוגוסט תאריך: 6/20/2008 9:10:00 AM
מחבר/ת: ניסן
באמצע אוגוסט אני מתכנן לרכב מקריית שמונה(תל דן) למירון-כינרת אם אפשרות להמשיך גם להר תבור או לסיים בעליה חזרה לכיוון כרמיאל. דרך שביל ישראל כמובן, לינה בשטח. מחפש פרטנר לרכיבה. כמובן שבעתיד אמשיך לסגור גם את הקטעים האחרים עד אילת,אז אפשרות לרכב גם בהמשך.
|