טקסט הודעת פורום
6/21/2008 12:03:00 PM
עומר דגן
לקחתי את הצעתך
נושא:
לקחתי את הצעתך
תאריך:
6/21/2008 12:03:00 PM
מחבר/ת:
עומר דגן
שדרגתי ל-XT ,מאד מרוצה (מ-Avid Jucy 3 ).
תודה רבה.
חזרה לפורום