הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2008 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר דגן עם תוכן  לקחתי את הצעתך
נושא: לקחתי את הצעתך תאריך: 6/21/2008 12:03:00 PM
מחבר/ת: עומר דגן

שדרגתי ל-XT ,מאד מרוצה (מ-Avid Jucy 3 ).

תודה רבה.


חזרה לפורום