נושא: דוקא באמצע אוגוסט??? תאריך: 6/21/2008 2:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אל תטעה - גם בצפון חם מאוד באוגוסט. כבר עכשו אנחנו משתדלים לא לרכב מעבר לשעה 1000 בבוקר. אני ממליץ להתחיל רכיבה עם אור ראשון (באוגוסט זה בסביבות 0500 בבוקר), ולנוח בשעות הצהריים (נניח, בין 1000 לבין 1600). מכיון שיש אור עד קצת לפני 0800 (באוגוסט), תוכל לעשות משהו כמו 9 שעות דיווש, במזג אויר הגיוני.
יש סיכוי מסויים שאהיה פנוי, אבל אדע רק כשבועיים לפני. אם תרכב חלק ממנו בשי-שבת יש סיכוי קצת יותר טוב...
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה
|