נושא: כמה דברים תאריך: 6/21/2008 2:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מפה טובה עולה בסביבות 80ש"ח, וממש לא כדאי לצאת לשטח בלעדיה.
אני לגמרי נגד רכיבה על כביש, במיוחד עם אופני שטח. אישית מעדיף להרכיב מסלול שטח רצוף, גם בידיעה שזה מאריך את זמן הרכיבה (או מקצר את הקילומטרז´...).
בהצלחה
|