נושא: גם אני לא מגיע עם הרגליים לרצפה תאריך: 6/21/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
איזה אופניים יש לך? באופני שטח רבים, ובמיוחד בדגמים האגרסיביים, גובה הציר המרכזי הוא כזה שבישיבה אי אפשר להגיע עם הרגליים לרצפה כשהאוכף נמצא בגובה מתאים לדיווש. זו הסיבה שבאופני שטח הצינור העליון יורד נמוך לכיוון צינור הכסא - כדי לאפשר מרווח עמידה סביר.
|