הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2008 9:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניסן סבה עם תוכן  נראה לי שאני יעביר את זה לאוקטובר
נושא: נראה לי שאני יעביר את זה לאוקטובר תאריך: 6/21/2008 9:44:00 PM
מחבר/ת: ניסן סבה

הייתי שישי שבת בכינרת חום אימים כבר ב11.
נראה לי אוקטובר יהיה יותר נוח לא? בכלל, מתי עדיף לעשות טיול שכזה.


חזרה לפורום