טקסט הודעת פורום
6/21/2008 9:44:00 PM
ניסן סבה
נראה לי שאני יעביר את זה לאוקטובר
נושא:
נראה לי שאני יעביר את זה לאוקטובר
תאריך:
6/21/2008 9:44:00 PM
מחבר/ת:
ניסן סבה
הייתי שישי שבת בכינרת חום אימים כבר ב11.
נראה לי אוקטובר יהיה יותר נוח לא? בכלל, מתי עדיף לעשות טיול שכזה.
חזרה לפורום