הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/22/2008 2:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הזמן הכי טוב לרכיבה באיזור של אצבע הגליל
נושא: הזמן הכי טוב לרכיבה באיזור של אצבע הגליל תאריך: 6/22/2008 2:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הוא באביב, כשבועיים אחרי הגשם הרציני האחרון - הקרקע מהודקת אבל כבר לא בוץ, עדיין יש צמחיית חורף.

אבל בסתו כבר נעים, ואוקטובר הוא בדרך כלל חודש יותר נעים - הפסקה של שעתיים-שלוש בצהריים יכולה להספיק.

כשיהיה תאריך סופי אשמח לשמוע - ואולי להצטרף, לפחות לחלק מן הדרך.

בהצלחה


חזרה לפורום