נושא: הזמן הכי טוב לרכיבה באיזור של אצבע הגליל תאריך: 6/22/2008 2:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הוא באביב, כשבועיים אחרי הגשם הרציני האחרון - הקרקע מהודקת אבל כבר לא בוץ, עדיין יש צמחיית חורף.
אבל בסתו כבר נעים, ואוקטובר הוא בדרך כלל חודש יותר נעים - הפסקה של שעתיים-שלוש בצהריים יכולה להספיק.
כשיהיה תאריך סופי אשמח לשמוע - ואולי להצטרף, לפחות לחלק מן הדרך.
בהצלחה
|