הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/22/2008 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי שפירא עם תוכן  ידוע...
נושא: ידוע... תאריך: 6/22/2008 3:08:00 PM
מחבר/ת: אורי שפירא

אבל בכל זאת, מה עדיף?
כמה שיותר קטן או כמה שיותר גדול? או ש 36 זה קלאסי.


חזרה לפורום