טקסט הודעת פורום
6/22/2008 3:08:00 PM
אורי שפירא
ידוע...
נושא:
ידוע...
תאריך:
6/22/2008 3:08:00 PM
מחבר/ת:
אורי שפירא
אבל בכל זאת, מה עדיף?
כמה שיותר קטן או כמה שיותר גדול? או ש 36 זה קלאסי.
חזרה לפורום