טקסט הודעת פורום
6/22/2008 7:14:00 PM
nir ja
האם מישהו מכיר
נושא:
האם מישהו מכיר
תאריך:
6/22/2008 7:14:00 PM
מחבר/ת:
nir ja
האם מישהו מכיר דרך להעמיס אופני הרים על אופנוע?..(הורדת 2 הגלגלים וכו)
חזרה לפורום