טקסט הודעת פורום
| 6/22/2008 7:53:00 PM |
|
נושא: שאלה על בולמים.. תאריך: 6/22/2008 7:53:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
הבדדל בין ה888RC אחרי טיפול וה888RCX2 הוא בין הכוונוים שלו לפי מה שהבנתי.ההבדל הזה הוא משעמותי בשבילי?אני שוקל 65 ולא ממש מבין בכל הענין הזה של הכוונונים. וגם,מאניטו 4 וואי זה בולם טוב?
|
חזרה לפורום |
|
|