הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2008 10:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי שפירא עם תוכן  שיפור כושר והרדמות ידיים
נושא: שיפור כושר והרדמות ידיים תאריך: 6/23/2008 10:42:00 AM
מחבר/ת: אורי שפירא

קודם כל, אני לא מומחה אל פשוט מדבר מהנסיון שלי...
לגבי שיפור הכושר, הדרך הטובה ביותר לדעתי היא אימון אינטרוולים ( מה שנקרא אימון הפוגות ) או אימון שוודי ( חפש חומר באינטרנט לגבי סוג אימון זה ). בקצרה, כאשר אתה רוכב במישור הגדר לעצמך זמנים להרמת הדופק לרמה אנאירובית ( התנשפות קשה ) לאחר הזמן הקצוב, הגדר זמן מנוחה וחוזר חלילה. אגב, הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר הרופק וקצב ויעילות האימון היא עם שעון פולאר שלמעשה עושה את עבודת החישוב עבורך...

לגבי הרדמות הידיים, יכולות להיות לכך הרבה סיבות - אחיזה חזקה מדי של הכידון, תנוחת רכיבה לא נכונה וכו´. לדעתי הפתרון הוא גריפים ארגונומיים המפזרים את האחיזה ל שטח רחב יותר.

מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום