נושא: shift r3 צריך עזרה- תאריך: 6/23/2008 12:02:00 PM
מחבר/ת: מוטי
עיינתי בשרשורים האחרונים וראיתי שלואי בעל היד השבורה התחדש ובנה אופני FR(מה!?) על SHIFT R3(צודק נכון?)כל מקרה גם אם אני טועה מזל טוב שיהיה ובהצלחה,
אני בונה לאחי הצעיר אופניים על SHIFT R3 גם כן, שהמהלכן הוא 4.5 וברשותי 5th Elemena Air 7.5\2 משמע 4.75-5.75 אינטש מה שלא נשמע מתאים בדיוק לשלדה.. האם אפשר להרכיב בכלזאת ?? ולהתאים את הבולם ע"י הורדת אוויר או משהו בסגנון..?? אעזר בכל תשובה.. תודה.
|