הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2008 12:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  tal tall עם תוכן  rp 3
נושא: rp 3 תאריך: 6/23/2008 12:04:00 PM
מחבר/ת: tal tall

מי מכיר ומנוסה עם הבולם הזה ? מה הפונקציות ולאיז סוג רכיבה הוא מתאים
תודה... :suss:



חזרה לפורום