טקסט הודעת פורום
6/23/2008 12:04:00 PM
tal tall
rp 3
נושא:
rp 3
תאריך:
6/23/2008 12:04:00 PM
מחבר/ת:
tal tall
מי מכיר ומנוסה עם הבולם הזה ? מה הפונקציות ולאיז סוג רכיבה הוא מתאים
תודה... :suss:
חזרה לפורום