הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2008 12:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  ללואי אין haro shift r3...
נושא: ללואי אין haro shift r3... תאריך: 6/23/2008 12:09:00 PM
מחבר/ת: איתי 360

יש לו X6 שהם מתאימות לאקסטרים...


חזרה לפורום