טקסט הודעת פורום
6/23/2008 12:09:00 PM
איתי 360
ללואי אין haro shift r3...
נושא:
ללואי אין haro shift r3...
תאריך:
6/23/2008 12:09:00 PM
מחבר/ת:
איתי 360
יש לו X6 שהם מתאימות לאקסטרים...
חזרה לפורום