טקסט הודעת פורום
6/23/2008 12:32:00 PM
לואי ע
לבעל היד השבורה
נושא:
לבעל היד השבורה
תאריך:
6/23/2008 12:32:00 PM
מחבר/ת:
לואי ע
אין את השלדה שציינת השלדה שלך יותר בנויה לxc היא גם לא תקבל מהלך קדמי יותר מ140 וזווית הראש שלה שונה בכל מקרה בהצלחה :rating:
חזרה לפורום