הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2008 12:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  לבעל היד השבורה
נושא: לבעל היד השבורה תאריך: 6/23/2008 12:32:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

אין את השלדה שציינת השלדה שלך יותר בנויה לxc היא גם לא תקבל מהלך קדמי יותר מ140 וזווית הראש שלה שונה בכל מקרה בהצלחה :rating:


חזרה לפורום