טקסט הודעת פורום
6/23/2008 12:35:00 PM
מוטי
נשארתי בלי תשובה
נושא:
נשארתי בלי תשובה
תאריך:
6/23/2008 12:35:00 PM
מחבר/ת:
מוטי
מה לגבי התאמת הבולם- אפשרי??
חזרה לפורום