טקסט הודעת פורום
| 6/23/2008 12:40:00 PM |
|
נושא: לדעתי תאריך: 6/23/2008 12:40:00 PM
מחבר/ת: לואי ע
הבולם צריך להתאים בלי שתוריד לו אויר [למעשה אתה חותך מהמהלך שלו] הוא חייב לכנס במצב הנורמאלי שלו וברכיבה עצמה לכוון אם האורך לא מתאים אז חבל לנסות זה לא ילך ואם כן אתה תדפוק את הבולם
|
חזרה לפורום |
|
|