הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2008 12:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  לדעתי
נושא: לדעתי תאריך: 6/23/2008 12:40:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

הבולם צריך להתאים בלי שתוריד לו אויר [למעשה אתה חותך מהמהלך שלו] הוא חייב לכנס במצב הנורמאלי שלו וברכיבה עצמה לכוון אם האורך לא מתאים אז חבל לנסות זה לא ילך ואם כן אתה תדפוק את הבולם


חזרה לפורום