נושא: אל תעשה את זה תאריך: 6/23/2008 12:54:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הורדת אויר תוריד את ההתנגדות לכיווץ של הבולם, ולא את האורך המירבי שלו. גם בלחץ נמוך מאוד הוא ארוך מדי. אפשר לרוקן אותו לחלוטין מאויר, להרכיב, ואז לנפח - המשמעות של זה היא עומס אדיר על השלדה במצב מנוחה, וגרוע מזה - טריקה של התלה בכל פתיחה מירבית (כל קפיצה הכי קטנה, או אפילו רכיבה על תואי משובש מאוד). במקרה הטוב המיסבים יגמרו מהר מאוד. במקרה הפחות טוב, השלדה תיסדק/תישבר...
לואי לקח אופני FR יעודיים - הארו מסדרה X ולא מסדרה R - ושיפר אותם בתחום שבו הם היו מלכתחילה מיועדים להיות. רוכב קל יכול לעשות AM אגרסיבי על שיפט, והשלדה תסכים לקבל מזלג עם 130מ"מ מהלך ואולי אפילו 150, אבל עם המהלך האחורי יש פחות אפשרויות משחק, ובכלל - שימוש בשלדה שלא למטרות שלהן תוכננה איננו מעשה חכם. סמוך על המתכננים, וקנה שלדה מתאימה.
בהצלחה
|