טקסט הודעת פורום
| 6/23/2008 9:58:00 PM |
|
נושא: מה חושבים על המבחן ההשוואה שהיה בידיעות אחרונות ? תאריך: 6/23/2008 9:58:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על מבחן ההשוואה שהיה ביום שישי בממון בידיעות אחרונות ? 1. לא היו חסרים שם הרבה דגמים 2. ההפרשים במחירי האופניים היו גדולים מידי לא ?
:rating:
|
חזרה לפורום |
|
|