נושא: עזרה בשדרוג צירי גלגלים ו BB תאריך: 6/23/2008 10:07:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
שלום רב אני רוכב על אופני הGT שלי בערך 2,500 ק"מ ומעוניין לשדרג קצת. הדברים שנראו לי כנקודת התורפה של ה GT 1.0 2007 שלי הם שלושת הצירים והקראנק וכן הצלצה לרפידות ל V שלי (AVID 5) אני מעוניין לשדרג אבל במחירים שפויים בבקשה המלצות המפרט הקיים בקישור http://www.gtbicycles.com/int/eng/Products/Mountain/All-Mountain/Hard-Tail/#2707 :cool:
|