נושא: שאלה לחיפאים וליורדי דרך פרויד: ברקסים: V /דיסק? תאריך: 6/25/2008 11:48:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר
שלום לכולם,ובפרט ליורדי פרויד: אני מתכוון לקנות זוג שני - זנב קשיח להתניידות ספורטיבית בעיר מאחר ואני מנוסה אך ורק בבלמי דיסק (AVID/HAYES/SHIMANO ) אין לי מושג כיצד יתנהגו V ברייקס בירידה ארוכה ותלולה כמו פרויד. האם לקנות אופניים עם בלמי דיסק או שאוכל להסתפק באופניים עם בלמי V?
|