הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2008 12:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Tiger עם תוכן  גובה כיסא
נושא: גובה כיסא תאריך: 6/25/2008 12:08:00 PM
מחבר/ת: Eli Tiger

מומלץ לפדל כשהרגליים כמעט ישרות, שים לב, אסור לברך להגיע למצב נעילה.
אכן, במצב זה הרגליים בד"כ לא יגיעו לקרקע במצב ישיבה.
ככל שהרגליים ישרות יותר, לא נעולות, כך תפיק יותר ממונט בפידול.

רכיבה נעימה,
אלי



חזרה לפורום