נושא: קרסול ומפרק, תאריך: 6/25/2008 12:29:00 PM
מחבר/ת: Eli Tiger
לדעתי בעיות מהסוג שאתה מציין נגרמות עקב חוסר חימום ושחרור לאחר רכיבה.
לאחר פעילות רכיבה רצוי מאוד להקדיש 5 דקות לשיחרור. אנחנו נוהגים לשתות קפה שחור לאחר הרכיבה אז בזמן שהעניינים מתחממים מעבירים תזמן בשיחרור, מתיחות מקיף, צוואר, כתפיים, כפות ידיים, רגליים וכו.
תקדיש 5 דקות וכל כאביך יעלמו.
|