נושא: תודה אקשיב לעצתכם תאריך: 6/25/2008 12:56:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
אך יש לי בהמשך כמה שאלות: 1. איזה שמן כדאי להחליף לבולם (סה"כ אני שבע רצון מהבולם) 2. איך לנקות את הצירים ? והאם ארגיש בהבדל בכלל אם אחליף צירים לטובים יותר ? 3. לגבי הברקסים בהחלט אנסה אותם לפחות מקדימה קודם. תודה על העזרה :rating:
|