הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2008 12:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סא עם תוכן  תודה אקשיב לעצתכם
נושא: תודה אקשיב לעצתכם תאריך: 6/25/2008 12:56:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא

אך יש לי בהמשך כמה שאלות:
1. איזה שמן כדאי להחליף לבולם (סה"כ אני שבע רצון מהבולם)
2. איך לנקות את הצירים ? והאם ארגיש בהבדל בכלל אם אחליף צירים לטובים יותר ?
3. לגבי הברקסים בהחלט אנסה אותם לפחות מקדימה קודם.
תודה על העזרה :rating:


חזרה לפורום