טקסט הודעת פורום
| 6/25/2008 2:03:00 PM |
|
נושא: המלצה לבולם אחורי ומידות כמובן תאריך: 6/25/2008 2:03:00 PM
מחבר/ת: aki nos
היי, אני מעוניין בשידרוג הבולם האחורי, שאלתי היא מה המידה (scott strike g-zero קרבון מלא) אם מישהו יודע, יכול ורוצה לענות :). כמו כן איזה חברה ממולצת ?
תודה מראש לכל העוזרים
|
חזרה לפורום |
|
|