הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2008 2:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  aki nos עם תוכן  המלצה לבולם אחורי ומידות כמובן
נושא: המלצה לבולם אחורי ומידות כמובן תאריך: 6/25/2008 2:03:00 PM
מחבר/ת: aki nos

היי,
אני מעוניין בשידרוג הבולם האחורי, שאלתי היא מה המידה (scott strike g-zero קרבון מלא) אם מישהו יודע, יכול ורוצה לענות :). כמו כן איזה חברה ממולצת ?

תודה מראש לכל העוזרים


חזרה לפורום