הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2008 3:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 6/25/2008 3:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

במערכת השיכוך של הבולם שלך יש שמן ייעודי, שנקרא "שמן טלסקופים". סביר להניח שצמיגות של 5WT תתאים לך.
בשאר המקומות יש לשהשתמש בגריז.

2. לאחר שפירקת את ההמיסבים פשוט נקה אותם לחלוטין מכל שאריות הגריז הישנות ומכל לכלוך אחר, ובזמן ההרכבה מלא אותם בגריז חדש ונקי.
ההבדל בין צירים טובים למעולים לא מורגש בקלות, ולפעמים מתבטא רק בעמידות בעומסים ובמרווח בין טיפולים, ולאו דוקא במשהו שאפשר להרגיש ברכיבה רגילה.

בהצלחה


חזרה לפורום