נושא: טיפול במזלג, אפשרי? תאריך: 6/25/2008 4:34:00 PM
מחבר/ת: מוטי
ברשותי float32 rlc של פוקס אשר לא עבר טיפול כבר שנה, ולאחרונה לאחר סינגלים מאתגרים או סתם דרופים רצינים נראה שביל שמן המתחיל מהאטם שבקצה התושבת השמאלית של הבוכנה(יענו בלמעלה)- עכשיו, האם אוכל לפתוח אותו בעצמי ולטפל?? - האם למישו יש נסיון(זהו FOX אני מזכיר)?? אגב יש לי כישורים טכנים וכבר טיפלתי ברכיבים שונים ומשונים בחיי.
אעזר בתשובות תוודדה
|