נושא: אז ככה תאריך: 6/25/2008 4:42:00 PM
מחבר/ת: מוטי
תראה מה יש מקדימה (שאני מניח שזה 80 מ"מ וגם כי ראיתי מפרט) ותזכור שתמיד יש שאיפה לאיזון בין הבולמים-במיוחד באופני XC (לפחות ע"פ היצרן)- אגב חברה מומלצת מאוד היא מין הסתם FOX..חברה הסטורית שהתחילה את דרכה ביצור בלמים אחורים (אם אנלא טועה איפשהוא בשנות ה70)
|