הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2008 4:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי עם תוכן  אז ככה
נושא: אז ככה תאריך: 6/25/2008 4:42:00 PM
מחבר/ת: מוטי

תראה מה יש מקדימה (שאני מניח שזה 80 מ"מ וגם כי ראיתי מפרט) ותזכור שתמיד יש שאיפה לאיזון בין הבולמים-במיוחד באופני XC (לפחות ע"פ היצרן)-
אגב חברה מומלצת מאוד היא מין הסתם FOX..חברה הסטורית שהתחילה את דרכה ביצור בלמים אחורים (אם אנלא טועה איפשהוא בשנות ה70)


חזרה לפורום