נושא: אוקיי אבל ... תאריך: 6/25/2008 5:17:00 PM
מחבר/ת: aki nos
איפה מצאת את המפרט של האופניים. אני די חדש כשזה מגיע לפרטים אבל רוכב כבר שנתיים ולכן כל המושגים לא ברורים (אני מניח כשאחזור לארץ אחבור כבר לשותפים לרכיבה וזה יגביר את הידע על המונחים המקצועיים). אני חושב לקנות את ה dhx 5.0 air אני רק לא יודע מה המידה הנכונה וזה מה שאני צריך לדעת, המידה ל- trike gzero full carbon (בולם אחורי כמובן) וכיצד אני יכול לדעת על איזון בין הקידמי לאחורי?
|