הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2008 6:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  לדעתי עדיף לטפל אצל "סינגל טרק" היבואן
נושא: לדעתי עדיף לטפל אצל "סינגל טרק" היבואן תאריך: 6/25/2008 6:51:00 PM
מחבר/ת: amir fr

מאשר לטפל לבד. טיפול בדר"כ עולה בין 200 ל 300 אם אין איזשהו נזק יוצא דופן.
קנייה של סט אטמים ושמן וטיפול בעצמך תהיה יותר זולה אבל תמיד יש סיכוי
לאיזה שהיא טעות ובולם שלא עובד טוב.

לדעתי פעם בשנה 300 שקל זה כלום ביחס להוצאות אחרות על האופניים ושווה לתת ליבואן לטפל בבולם

בהצלחה


חזרה לפורום