נושא: לדעתי עדיף לטפל אצל "סינגל טרק" היבואן תאריך: 6/25/2008 6:51:00 PM
מחבר/ת: amir fr
מאשר לטפל לבד. טיפול בדר"כ עולה בין 200 ל 300 אם אין איזשהו נזק יוצא דופן. קנייה של סט אטמים ושמן וטיפול בעצמך תהיה יותר זולה אבל תמיד יש סיכוי לאיזה שהיא טעות ובולם שלא עובד טוב.
לדעתי פעם בשנה 300 שקל זה כלום ביחס להוצאות אחרות על האופניים ושווה לתת ליבואן לטפל בבולם
בהצלחה
|