הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2008 11:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר סמט עם תוכן  על פי מה שאתה אומר ...
נושא: על פי מה שאתה אומר ... תאריך: 6/25/2008 11:55:00 PM
מחבר/ת: יאיר סמט

זה נשמע שכאילו אתה ממליץ על V ברקס והוא יותר טוב לא מתחמם עוצר טוב יוותר שוקל פחות זול יותר .... מה הם בשורה התחתונה בעצם היתרונות של הדיסק (חוץ ממה שנאמר מקודם על שמיניות ..)


חזרה לפורום