טקסט הודעת פורום
| 6/25/2008 11:55:00 PM |
|
נושא: על פי מה שאתה אומר ... תאריך: 6/25/2008 11:55:00 PM
מחבר/ת: יאיר סמט
זה נשמע שכאילו אתה ממליץ על V ברקס והוא יותר טוב לא מתחמם עוצר טוב יוותר שוקל פחות זול יותר .... מה הם בשורה התחתונה בעצם היתרונות של הדיסק (חוץ ממה שנאמר מקודם על שמיניות ..)
|
חזרה לפורום |
|
|