טקסט הודעת פורום
| 6/26/2008 1:07:00 PM |
|
נושא: marin תאריך: 6/26/2008 1:07:00 PM
מחבר/ת: גוטה גוטה
כמה לדעתכם אני יוכל לקבל על אופני שטח של מרין ( בנות שנתיים בערך ) עם שלדה ישרה של פעם , הילוכים של שימנו דאור + ויברקס+ צמיגים לא רעים+ זנב קשיח כמובן ,
|
חזרה לפורום |
|
|