הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2008 1:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גוטה גוטה עם תוכן  marin
נושא: marin תאריך: 6/26/2008 1:07:00 PM
מחבר/ת: גוטה גוטה

כמה לדעתכם אני יוכל לקבל על אופני שטח של מרין ( בנות שנתיים בערך ) עם שלדה ישרה של פעם , הילוכים של שימנו דאור + ויברקס+ צמיגים לא רעים+ זנב קשיח כמובן ,



חזרה לפורום