נושא: כן נתן תאריך: 6/27/2008 12:02:00 AM
מחבר/ת: לואי ע
רק הבעיה שהחלקים והשמן שצריך לחליף בטיפול העלות שלהם זהה עם טיפול בחברה אני למשל עשיתי טיפול לבולם טריפל עלה לי בסך הכל 250 שקל בCNC ת"א אטמים עולים 130 שקל ושמן מצאתי רק במוסך אופנועים שהעלות של הקופסה 80 שקל יותר משתלם בחברה לדעתי גם עבודה מקצועית וגם אחריות :rating:
|