טקסט הודעת פורום
| 6/27/2008 2:27:00 PM |
|
נושא: גי פי אס תאריך: 6/27/2008 2:27:00 PM
מחבר/ת: אבי מורגנשטרן
אני רוכב חדש. נכון להיום מנווט בשטח באמצעות מפה. ראיתי שיש קבצי גי פי אס שמתארים מסלולים . איך אני מוריד אותם לגי פי שלי מיאו p550 איזה תוכנה מומלצת . איזה חנות מומלצת.
|
חזרה לפורום |
|
|