טקסט הודעת פורום
| 6/27/2008 2:59:00 PM |
|
נושא: אפשרי תאריך: 6/27/2008 2:59:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
אבל למה? יש יבואן שנותן שרות ברמה גבוהה מאוד המחירים כמעט שווים למחירי ארה"ב הבולם שלך עולה 3550 ש"ח (לא זול) שווה לשלם קצת וליהיות רגוע(זה לא בולם של 500ש"ח שתחליף כל חודש)
|
חזרה לפורום |
|
|