הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2008 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פרץ עם תוכן  טיפול לבולם קידמי...
נושא: טיפול לבולם קידמי... תאריך: 6/27/2008 5:47:00 PM
מחבר/ת: אסף פרץ

יש לי דרופ 150 שנת 2006 הבולם עובד טוב אבל לא מצויין אני מעוניין לעשות לו טיפול טקופתי בבית....
איך עושים זאת...????


חזרה לפורום