טקסט הודעת פורום
6/27/2008 5:47:00 PM
אסף פרץ
טיפול לבולם קידמי...
נושא:
טיפול לבולם קידמי...
תאריך:
6/27/2008 5:47:00 PM
מחבר/ת:
אסף פרץ
יש לי דרופ 150 שנת 2006 הבולם עובד טוב אבל לא מצויין אני מעוניין לעשות לו טיפול טקופתי בבית....
איך עושים זאת...????
חזרה לפורום