הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2008 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  קרנק בGT I דריו 5
נושא: קרנק בGT I דריו 5 תאריך: 6/27/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

הי קניתי לחבר שילדה מהבחור שמכר אותה כאן באתר וניתקלתי בבעיה בקרנק העברתי לו את כל החלקים מזנב קשיח לשילדה החדשה הכול מצוין חוץ מהקרנק שמשום מה קרוב מידי לקרקע השאלה היא אם צריך קרנק קצר יותר ואם קיים כזה ביכלל
תודה מראש
דורון


חזרה לפורום