טקסט הודעת פורום
| 6/28/2008 9:09:00 AM |
|
נושא: קרנק תאריך: 6/28/2008 9:09:00 AM
מחבר/ת: דורון מ
הבולם מנופח למישקל המתאים אבל משום מה כשלוקחים סיבוב הפדל נוגע בכביש (יכול להיגמר לא טוב) ביגלל המנגנון I דריב של הGT זה מוסיף לו בערך 40 ממ למטה אני לא מאמין שיש פדל שקצר ב 30-40 ממ כי אז המנוף פידול יהיה קצר וקשה לפדל דורון
|
חזרה לפורום |
|
|