נושא: תודה על העצות במסגרת הניקוי החלפתי גולות במיסב תאריך: 6/28/2008 11:56:00 AM
מחבר/ת: אריגו סא
התחלתי בגלגל הקדמי פתחתי וניקיתי, גיליתי כי הגולות מחורצות הלכתי לחנות קרובה והחלפתי אותם וגם את האומים שמחוץ לגולות (הנאבה במצב סביר עדיין ללא חריצים רציניים) הנאבה היא מסוג פורמולה מישהו יודע איזו חברה זו? חוץ מזה מה אומר המושג 8 מהירויות לנאבה אחורית או 9 מהירויות ? לא מבין את זה לדוגמא כתוב על הנאבה האחורית שלי שהיא Rear Freehub (8-speed) FH-RM60-8 הסבר בבקשה
|