הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2008 1:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  פניות
נושא: פניות תאריך: 6/28/2008 1:03:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

לא יפה ללכלך
אני לא רואה סיבה למה הפדל צריך להיות 2 סמ מהקרקע לא ניראה לי
אני צריך ליבדוק את זה על אופניים שכבר מורכבות ונוסעות אצל מישהו והפניות לא חדות כאלה שהפדל צריך לגעת בכול מיקרה האופניים נוסעות כרגע ככה ניזהרים בפניות
מה לעשות צריך להביא את האופניים למצב מיבצעי אז נימצא פיתרון
דורון


חזרה לפורום