טקסט הודעת פורום
| 6/28/2008 1:45:00 PM |
|
נושא: חליצת טבעת תחתונה של ההד סט מהסטירר תאריך: 6/28/2008 1:45:00 PM
מחבר/ת: amir fr
ניסיתי עם מברג ופטיש ולמרות שזה יצליח אני לא רוצה להשאיר סימנים על הקראון(מעבר לאלה שכבר עשיתי....) האם מישהו מכיר דרך אחרת מעבר למכשיר חליצה ייעודי??
|
חזרה לפורום |
|
|