הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2008 1:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  חליצת טבעת תחתונה של ההד סט מהסטירר
נושא: חליצת טבעת תחתונה של ההד סט מהסטירר תאריך: 6/28/2008 1:45:00 PM
מחבר/ת: amir fr

ניסיתי עם מברג ופטיש ולמרות שזה יצליח אני לא רוצה
להשאיר סימנים על הקראון(מעבר לאלה שכבר עשיתי....) האם מישהו מכיר
דרך אחרת מעבר למכשיר חליצה ייעודי??




חזרה לפורום