הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2008 2:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סא עם תוכן  הסבר בבקשה על נאבה 8-9 מהירויות עם בלי נעילה
נושא: הסבר בבקשה על נאבה 8-9 מהירויות עם בלי נעילה  תאריך: 6/28/2008 2:23:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא

שלום אפשר בבקשה לקבל הסבר מה זה 8 מהירויות או 9 מהירויות בנאבה ויש עם נעילה כמו
Shimano M495 Rear Disc 32H Center Lock לדוגמא, מה המשמעות של הנעילה?
לי באופניים יש שימנו Rear Freehub (8-speed) FH-RM60-8 וקסטה של 9 גלגלי שיניים
מצטער לא מבין את זה
תודה למי שיוכל להסביר לי !


חזרה לפורום