נושא: הסבר בבקשה על נאבה 8-9 מהירויות עם בלי נעילה תאריך: 6/28/2008 2:23:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
שלום אפשר בבקשה לקבל הסבר מה זה 8 מהירויות או 9 מהירויות בנאבה ויש עם נעילה כמו Shimano M495 Rear Disc 32H Center Lock לדוגמא, מה המשמעות של הנעילה? לי באופניים יש שימנו Rear Freehub (8-speed) FH-RM60-8 וקסטה של 9 גלגלי שיניים מצטער לא מבין את זה תודה למי שיוכל להסביר לי !
|