נושא: חומר לטרקטורים תאריך: 6/28/2008 3:18:00 PM
מחבר/ת: עירד ברקן
זה החומר שרם גולומביק היה שם דרך אגב זול הוא לא היה עניין יחסי לאופניים כמובן כי בטרקטור שמים כמות אדירה של חומר מה כן הוא סמיך בטירוף נ.ב - איתן תודה על העצה שנתת לניר הוא מצא לאחיו coiler במצב פצצה ומאושר עד הגג שבת שלום עירד
|